ESTETİK CERRAHİ

CİLT BAKIMI

Cildimiz, yaşlanma, hormonal değişiklikler, yaşam tarzı, çevre faktörlerinden en çabuk etkilenen, ve bunların yol açacağı negatiflikleri en çabuk sergileyen organımızdır. Cildimize iyi bakmak, hem sağlığımız hem de güzelliğimiz için çok önemlidir.

Düzenli uyku, sağlıklı beslenme, stresten uzak bir hayat ve zararlı alışkanlıkların olmaması cilt bakımının temelidir. Sağlam bir temelin üzerinde eklenen cilt bakım seansları, nemlendiriciler, temizleyiciler, tonikler, maskeler, peelingler üst katları oluşturur.

Cilt bakımı, kişinin günlük cilt temizliği ve nemlendirici kullanmasından başlar, profesyonel ellerde manuel terapiler veya cihaz destekli bakımlarla devam eder.

Cilt Bakımı Öncesinde

Profesyonel cilt bakımı hastalardan beklenen makyajsız olmalarıdır. Makyaj varsa işlemden önce temizlenecektir. Kullanılacak solusyonlar ya da terapi yöntemine bağlı olarak, açık yara, uçuk, akut yanık vb. durumlarda bakımı ertelemek gerekebilir.

Cilt Bakımı Sırasında

Girişimsel bir işlem olmamasına rağmen, cilt bakımı sırasında olabildiğince steril malzemelerin kullanılması çok önemlidir. Cilt bakımı öncesi incelenen cilt tipine göre bir bakım planlanır. Yağlı-kuru cilt ya da genç-yaşlı cilt bakımları ayrıdır.

Hastaya uygun bir bakım yapılırken, hasta rahatlar, toksinlerden arınma akut olarak hissedilir. Cilt bakımı tamamen ağrısız bir işlemdir. Bazı uygulamalarda hafif kaşıntı hissedilebilir.

Cilt Bakımı Sonrasında

Cilt bakımı bittiği anda arınma, rahatlama hissi hakim olur. Deri canlanır, matlık kaybolur. Kan akışı hızlanır, bu nedenle hafif bir kızarıklık olabilir. 1-2 saat içinde geçer. Gözenekler açılır.

Buj nedenle 24 saat makyaj yapılmaması önerilir Cilt bakımı ile cilde nem de elastikiyet kazandırılır. Sağlıklı, genç ve ışıldayan bir cilt için ayda bir kere profesyonel cilt bakımı yapılmalıdır.

Mezoterapi

Kök Hücre Uygulamaları