Botox

MEDİKAL ESTETİK

BOTOX

Botulinum toksin (BOTOX) sinir-kas kavşağında bir takım kimyasal modülatörlerin salınımını engelleyerak, kas kasılmasını engelleyen bir nörotoksindir. Yılandan değil, bakterilerden elde edilir. Kas spazmı ile giden çeşitli hastalıklarda, çocuklarda tortikoliz tedavisinde, şaşılıkta, sindirim sistemi hastalıklarında, terleme tedavisinde ve estetik amaçlı kullanılır.

Botox Çeşitleri

Estetik Uygulamalar

Diş Sıkma (Masseter Botoksu)

Terleme Tedavisi

Migren Tedavisi

Botox
Leo Klinik

Botox Öncesi

Estetik amaçlı botoks 20’li yaşlardan itibaren

kullanılabilir. Mimik kaslarının kullanımı, cilt kalitesi ve yaşam tarzına göre herkesin kırışıklıkları farklıdır.

Erken dönemlerde kırışıklık oluşmasını engellemek amaçlı, ileriki yıllarda ince kırışıklıkların açılması amaçlı

uygulanabilir. Daha doğal bir görünüm isteyenler ve gençler için “baby botox”uygulaması düşünülebilir.

Botox Estetiği Sırasında

Botoks uygulamaları, ofis şartlarında 15-30dk süren

işlemlerdir. Aynı gün, işe dönmek mümkündür.

Alt Blefaroplasti
Bişektomi (Yanak İnceltme)

Botox Estetiği Sonrası

Botoks uygulaması sonrası, kişiler aynı gün gündelik

hayatlarına geri dönerler. Yapılan işlemin oturması için 10-12 gün beklemek gerekir. Botoks etki süresi, çok değişkenlik göstermekle birlikte, 3-6 aydır. 6 ayda bir tekrar önerilir.

Botoks yapıldıktan sonra tekrar dozları istenmezse, kişi eski görünümüne döner, yaşlanmada hızlanmaya yol açmaz.

Estetik Uygulamalar

Diş Sıkma (Masseter Botoksu)

Terleme Tedavisi

Migren Tedavisi