MEDİKAL ESTETİK > BOTOX

MİGREN TEDAVİSİ

Migren, çok ciddi bir baş ağrısı ve sağlık problemidir.

Kusma, bulantı, ışık hassasiyeti migrene eşlik edebilir. Migren hastaları atak dönemlerinde sosyal hayatta çok sıkıntı yaşarlar. Migren kadınlarda, erkeklere göre 3 kat daha fazla görülür.Migren tedavisi, öncelikle yaşam tarzının düzenlenmesi ile başlar. Akabinde çeşitli ağrı kesiciler reçete edilir.

Kronik migren tedavisinde botoks 2000li yılların başından beri kullanılmaktadır. Sinir uçlarından salınan substance P ve calcitonin gene

related peptide gibi maddeler ağrı oluştumaya yarar. Botulinum toksin bu sinir uçlarını bloke ederek, ağrıyı engeller. Kronik migren dışında, kronik gerilim tipi baş ağrısında da botoks fayda sağlayabilir.

Migren Tedavisi Öncesinde

Migren botoksu bir ayda en az 15 atak geçiren hastalarda daha etkilidir. Hasta ne kadar sık atak geçiriyorsa, botokstan o kadar fazla fayda görecektir.

Migren Tedavisi Sırasında

Migren için yüz ve boyunda belli enjeksiyon noktaları

vardır. Botoks bu noktalara enjekte edilir. İşlem 15-30 dk sürer.

Migren Tedavisi Sonrasında

Migren botoksunun 3 ay arayla toplamda en az 3 kere

yapılması gerekir. İşlemden sonra boyun ağrısı olabilir. Buz uygulanması yapılır.

Estetik Uygulamalar

Diş Sıkma (Masseter Botoksu)

Terleme Tedavisi