Leo Klinik

HAKKIMIZDA – ESTETİK BLOG – İLETİŞİM

Karın Germe

KARIN GERME

Bir çok sebep ile karın bölgesinde yağ fazlalığı, cilt kalitesinin kötüleşmesi, deri çatlakları, sarkıklık meydana gelebilmektedir. Cerrahi tedavi yöntemlerinde liposuction ile çoğu zaman kombine edilerek karın germe ameliyatları uygulanmaktadır.

Her iki cinsiyettede görülebilse de özellikle hamilelik sonrası annelik estetiğinde sık uygulanan tedavilerden bir tanesidir. Sarkmış olan deri fazlası alınır, yeni göbek deliği oluşturulur, karın bölgesi düzleştirilir, göbek altı çatlaklardan kalıcı olarak kurtulunabilir.

Karın Germe Öncesinde

Abdominoplasti olarak da bilinen karın germe; karın bölgesinde en etkili yöntemlerin başında gelmektedir. Özellikle cilt fazlası alınırken, hamilelik başlıca olmak üzere çeşitli sebeplerle meydana gelen karın kaslarında gevşeme bu ameliyatla düzeltilebilmekte ve daha düz, daha gergin bir karın kas yapısı elde edilebilmektedir. Her hastada uygunluk durumuna göre liposuction ile görünüm daha estetik hale getirilebilmektedir.

Karın Germe

Karın Germe Sırasında

Sezaryen izine benzer biçimde leğen kemikleri referasn alınarak iç çamaşırı içerisinde iz kalacak şekilde cerrahınız tarafından bir planlama yapılır ve operasyonda fazla cilt çıkarılarak, karın kasları onarılır ve daha estetik ve doğru yerde bir göbek deliği belirlenir. Göbek deliği korunmaktadır. Yaklaşık 2- 2.5 saatlik bir operasyondur.

Karın Germe Sonrasında

Hasta 1-2 gün hastanede takip edildikten sonra taburcu edilir. Bu ameliyatlarda dren kullanılmaktadır. Dren çoğu zaman hastaneden taburculuk öncesinde çıkarılmaktadır.

Sonrasında korse ve özel çoraplarınız 5-6 hafta kadar kullanılmakta, bol hareket ve sıvı tüketimi önerilmektedir.

Hasta özelinde öneriler mutlaka cerrahınız tarafından yapılacaktır. Eğer ağır bir işte çalışmıyorsanız 8-12 gün içerisinde iş yapabilir durumda olabilirsiniz.

Karın gerdirme ameliyatı genel sağlık durumu iyi olan, en küçük çocuğu en az bir yaşında olan ve gelecekte yeni bir hamilelik planlamayan, karın bölgesinden daha önceki dönemde büyük bir operasyon geçirmiş olmayan ve hekim tarafından ameliyatın uygun görüldüğü tüm hastalara uygulanabilecek bir cerrahi yöntemdir.

LEO KLİNİK – İSTANBUL

info@leoklinik.com

Caddebostan Mah. Çam Fıstığı Sokak, Bağdat Cd. No:1 Kat:4, 34728 Kadıköy/İstanbul

Leo Klinik © 2020