MİNİ KARIN GERME

Özellikle cilt fazlası göbek altında birikmiş olan ve kas bütünlüğü bozulmamış hastalarda, ve daha küçük iz isteyen hastalarda mini karın germe uygun endikasyon ile karın germenin bir alternatifidir. Cerrahınızla bu seçeneği görüşmeyi unutmayın.

Mini Karın Germe Öncesinde

Mini karın germe ameliyatında göbek üstüne herhangi bir işlem yapılmadığı için göbek deliği yukarıda olan hastalar da uygun adaylardır. Sadece cilt için bir işlem uygulanmaktadır fakat yine de bazen kas onarımı prosedüre eklenebilir.

Mini Karın Germe Sırasında

Genel anestezi altında yapılan bu ameliyat yaklaşık 1 – 1,5 saat sürmektedir. Operasyonda genellikle liposuction da uygulanmaktadır. Ağrı karın germe kadar yüksek değildir, hastalar nadiren ağrıdan şikayet etmektedir. Sezaryen izine denk gelecek şekilde bir planlama yapılmaktadır. Bu bikini çizgisinin içinde kalmaktadır.

Mini Karın Germe Sonrasında

Uygun hastane takibi, oral gıdaların alımının ardından, hasta taburcu edilir. Genellikle yatış 1 gündür. 1 hafta sonra ağır olmayan işler, 3 hafta sonra normal hayata dönüş önerilir. 6 haftadan itibaren spor hareketlerine başlanılabilir. Sonuçlar kalıcıdır fakat hamilelik sonrası tekrar cilt fazlalığı oluşabilmektedir.