ESTETİK CERRAHİ > GENİTAL ESTETİK

İÇ DUDAK ESTETİĞİ

Kadın genital bölgesi anatomisini kabaca özetlersek, dış dudaklar (labia major), bunların arasında iç dudaklar (labia minor), bunların arasında da vajen ve üretral orifis bulunur. İç dudaklar kılsız pembe-mor renkte katlantılar olarak görülür.

Bunların olması gerekende büyük ya da sarkık olması hastalara problem yaratabilir. Hem görünüş olarak rahatsızlık yaratır hem de zor ve ağrılı cinsel ilişkiye neden olabilir. Ameliyatla büyük olan labia minor’ların küçültülmesi mümkündür.

İç Dudak Estetiği Öncesinde

Genital bölge iç dudaklarının büyüklüğünden şikayetçi olan hastanın işlem öncesi yapılan muayeneside, probleminin boyutu, ne kadar doku çıkarılması gerektiğine karar verilir.

İç Dudak Estetiği Sırasında

Labia minor estetiği hastanın tercihine göre lokal ya da genel anestezi altında yapılabilir. İşlem 15-30 dk sürer

İç Dudak Estetiği Sonrasında

Labia minor cerrahisi sonrası hastalar hızlıca iyileşir. Hastaların iyileşme sürecinde kişisel hijyenlerine azami özen göstermeleri gereklidir. Özellikle tuvalet ihtiyacı sonrası burası temiz ve kuru tutulmalıdır. İşlem sonrası çok ağrı beklenmez. Yaklaşık 3 hafta cinsel perhiz önerilir.

Dış Dudak Estetiği

Vajen Daraltma