MEDİKAL ESTETİK > MEZOTERAPİ

DERMAPEN UYGULAMASI

Dermapen, kalem benzeri bir cerrahi alettir. Ucunda kişiye özel açılan başlık vardır. Başlıkta bulunan iğneler, deride mikrokanüller açarak hem cilt ve cilt altı dokuda yara iyileşme mekanizması ve bununla tonus artışını, hem de verilen mezoterapi ürününün daha kolay emilimini sağlar.

Dermapen Uygulaması Öncesinde

Dermapen öncesi cilt temizlenir. Dermapen tek başına ağrılı bir uygulama olmamakla birlikte, sıklıkla mezoterapi ile kombine edilmesi nedeniyle, uygulama öncesi lokal anestezikli krem sıklıkla kullanılır.

Dermapen Uygulaması Sırasında

Dermapen uygulamasında, her hasta ve her uygulama için ayrı başlık açılır. Ciltteki problem, tedavinin amacı ve yerine göre farklı derinlikler ve frekanslar seçilerek dermapen tedavisi uygulanır. Sıklıkla mezoterapi ilaçları uygulaması ile kombine edilir.

Dermapen Uygulaması Sonrasında

İşlem sonrası 1 gün kızarıklık normaldir. Soğuk uygulama, anti-stres yüz maskeleri hekime danışılarak kullanılabilir. Cilt tipine ve probleme bağlı 1-2 hafta arayla 2-3 seans tedavinin yılda bir kere uygulanması önerilir.

Antiaging Tedavi

Nem Aşısı