MEDİKAL ESTETİK > MEZOTERAPİ

NEM AŞISI

Cildi genç ve parlak gösteren en önemli şeylerden biri içindeki su oranıdır. Kuruyan cilt hem sağlıklı durmaz hem de yaşlanmaya ve çevresel zararlı etmenlere daha açık bir hal alır.

Cilt yapısı, yaşam tarzı ve çevresel etmenler cildin nem kaybetmesine yol açar. Cilde kaybettiği nemi kazandırmak bol bol su içmek, düzenli cilt bakımı yaptırmak ve nem aşısı ile mümkündür.

Nem Aşısı Öncesinde

Nemini kaybetmiş cilt kuru, mat, cansız durur. Üzerine sürülen ürünler genellikle pullanma yapar. Kuru cilt kırışmaya daha müsaittir. Ciltte nem kaybı şikayeti olan hastalara öncelikle, bol su içmek, cilt bakımı ve günlük nemlendirici krem kullanımı önerilir. Koruyucu yöntemler yetersiz kalırsa, nem aşısı planlanır.

Nem Aşısı Sırasında

Nem aşısı uygulaması, cildin hyalüronik asit seviyesini yükseltir. Hyalüronik asit cildin üzerine bir bariyer oluşturarak hem cildi dış etmenlerden korur hem de nemini kaybetmesini engeller. İşlem 15-20 dakika sürer. Lokal anestezik etkili krem altında yapılması yeterlidir.

Nem Aşısı Sonrasında

Nem aşısı sonrası hastalar gündelik hayatlarına geri dönebilirler. Tedavinin sonuçları yaklaşık 1 ay sonra belirginleşir. Yıllık takip önerilir.

Antiaging Tedavi

Leke Tedavisi